A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
Миргородської міської ради

Кубики Рорі: казковий інструмент для розвитку мотивації та креативності школярів.

Дата: 10.02.2025 14:47
Кількість переглядів: 13

Фото без опису

1. Математичні історії

Мета: розвивати уяву та закріплювати математичні поняття.
Інструкція:

Киньте кілька кубиків і використовуйте їхні зображення для створення історії, яка включає математичні терміни або задачі.

Наприклад: якщо випали зображення годинника, дерева та будинку, учні можуть скласти задачу: «О 8:00 садівник посадив дерево на відстані 10 метрів від будинку. Через скільки годин його сусід побачить це дерево, якщо він йде зі швидкістю 5 м/год?».

2. Математичне мислення

Мета: тренувати абстрактне мислення.
Інструкція:

Учні кидають один або кілька кубиків і мають придумати рівняння, пов'язане з кожним зображенням.

Наприклад: якщо випали «сонце», «гора» і «колесо», можна запропонувати задачу: «Уявіть, що Сонце рухається на відстані xxx від вершини гори, а колесо котиться зі швидкістю y. Складіть формулу, яка пов’язує ці змінні».

3. Геометричні форми

Мета: закріплювати знання геометричних понять.
Інструкція:

Якщо випадають конкретні об'єкти (наприклад, квадратні або круглі зображення), попросіть учнів визначити, які геометричні фігури можуть бути пов'язані з ними.

Наприклад: «Як об'єкт м'яч пов’язаний із колом, і які формули можна використовувати, щоб обчислити площу та об'єм кулі?»

4. Пропорції та масштабування

Мета: навчити учнів працювати з масштабами та пропорціями.
Інструкція:

Киньте кілька кубиків і створіть історію, яка потребує обчислення пропорцій.

Наприклад: «На одному кубику випав будинок, на іншому — людина. Якщо висота людини — 1,8 м, а висота будинку — в 20 разів більша, яка висота будинку?»

5. Ймовірність

Мета: розвивати розуміння ймовірності.
Інструкція:

Учні кидають кубики та аналізують ймовірність випадання певного малюнка або їхньої комбінації.

Завдання: «Якщо у наборі 9 кубиків, на кожному з яких по 6 граней, яка ймовірність того, що випаде малюнок «зірка»?»

6. Розв'язування задач на логіку

Мета: навчити логічному мисленню.
Інструкція:

Киньте 3-5 кубиків і складіть математичну задачу на основі логічних зв'язків між зображеннями.

Наприклад: «На кубиках випали «ключ», «годинник», «вежа». Задача: «Якщо ключ знаходиться на висоті 15 м від землі, а годинник вказує на 3 години, скільки часу знадобиться, щоб піднятися до ключа зі швидкістю 2 м/хв?»


« повернутися

Вхід для адміністратора